En Manodepressiv Flickas Bekännelser

torsdag 15 april 2010







Prick klockan 05.00 brukar jag vakna nuförtiden... känns lite sådär :/ för en lat katt som mej som annars älskar att sova... :) 05.00 känns inte som morgon.... det är ju banne mej fortfarande natt då.... alla fall i min värld :)

Sen så är det ju min nya medicin Abilify som spökar...och ger mig dessa sömnstörningar. Men den funkar jättebra som stämmningsstabiliserare och jag mår bra på 10 mg Abilify så då är det väl värt att offra några timmars beautysleep :)

Nu dom senaste dagarna då det varit så underbart väder, har jag & PimPim legat på balkongen och lapat sol varje dag. Solljus funkar lika bra som Prozac på mej!!
Önskar att jag i framtiden kommer får leva i ett lands med fler soltimmar än Sverige. För på så sätt skulle jag ju slippa mina långa höst och vinter depressioner.
Gud va skönt det hade vart!!

Arividerci Prozac -Hello Sunshine !!!

Idag har jag haft en lugn och skön dag, känner hur hypomanin börjar släppa...
Tog en promenad med Pim til Euro Cash och hämtade ut mina nya Ray Ban`s.

Im in Love:)) Så jäkla snygga och ett riktigt fynd!! Budade hem dom från Tradera för 680 spänn (nypris: 1700 kr) så jag gjorde ett riktigt kap där kände jag :)

På kvällen firade jag och PimPim mina nya glajjer med glass till mig och Ceasar till lilla Pim.
Nöjda och belåtna gosade vi ner oss i sängen. Då ringde min älskade vän Sanna och vi diskuterade livets djupa frågor i nån timme eller två ;)


Imorgon blir det stek på balkongen och sen träning.

Love N`Light 2 Ya All



1 kommentarer:

  • Klockan torsdag, april 15, 2010 , Blogger Bloggullet sa...

    Jag håller med dig, våren är som en energispruta. Efter en lång vinter känns det som om livet återkommit med buller och bång. Nästan så även jag känner mig manisk.

    Ha det så skönt i solen.
    Kramisar

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida