En Manodepressiv Flickas Bekännelser

måndag 8 februari 2010


Imorgon bär det av till NÄL - Operation Gips Off - äntligen!!!
Har varit så frustrerande att bara sitta still, inte kunna gå promenader med mina vovvar i det vackra snölandskapet och inte kunna träna, vilket har vart värst, för jag blir så fruktansvärt rastlös och frustrerad då jag inte får röra på mig.
Ett stor tack till min kära mamma Sveza som har hjälpt mig under de senaste 6 veckorna. Tack Mamma Du Är Bäst!!! <3
Sen på torsdag så ska jag på KGB (kognitiv beteende terapi) på Psyk här i Strömstad hos en dam som heter Eva- Lottie. Första gången jag ska träffa henne så jag hoppas att vi klickar. Det är väldigt viktigt för mig, har svårt att öppna mig för en människa som jag känner att jag inte kopplar med alls.
Nu ska jag läsa lite i "Flickan som lekte med elden"-
grymt bra bok, bättre än filmen, as always :)

2 kommentarer:

  • Klockan måndag, februari 08, 2010 , Anonymous Anonym sa...

    Varsågod, Severina! Jag är bara glad att vi klarade det. Nu kommer det att snurra för dig -sjukgymnastik och KGB. Lycka till!
    Mamma

     
  • Klockan onsdag, april 14, 2010 , Anonymous Anonym sa...

    Gillar din blogg! Bara undrar, Eva-Lottie va inte hon kurator på strömstierna när det begav sig för sisådär 17 år sen?!
    //Annica.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida