En Manodepressiv Flickas Bekännelser

fredag 13 november 2009

Skulle jag kunna få leva på halvtid? Om jag bara fick leva varannan dag, ja då skulle jag va så mycket bättre än vad jag är idag.

Efter att ha fått min vila, utan minsta rörelse, andetag eller tanke... skulle jag uppskatta livet så mycket mera, inte sova bort dagar...dagar som aldrig kommer tillbaka till mig nåt mera.

Idag lever jag och min morgondag ger jag bort till någon som inte har ett imorgon...men som har så mycket dom skulle vilja få sagt, men se tiden blev knapp...

Att ge bort min tid och mina dagar skulle vara det vackraste jag skulle kunna få ge dig...

För just på den dagen skulle du kunnat gjort en liten del av det du aldrig hann med innan Döden tog dig i handen och gjorde dig lika livlös som min själ är idag...

3 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida